2015年9月4日 星期五

後生可畏

今朝去飲茶,聽到隔離搭枱的一對父子對話,無辦法唔些牙一下。
父:「今日放假開唔開心?」
子:「有得放假實開心ga。」
父:「咁你知唔知今日係乜嘢事放假?」
子:「我知,今日係世界詼諧日嘛。」
父:「你噏乜呀?今日係中國人民抗戰勝利七十週年呀!」
子:「我諗全世界都無一個地方,係會慶祝敵人打倒朋友囉!」
父:「日本仔果陣侵略中國呀,點會係朋友呀?」
子:「以你的智慧,其實唔容易解釋你聽。咁啦,二次大戰之後,係共產黨打走國民黨先至建國嘛,係咪?」
父:「係呀!」
子:「咁國民黨係敵人啦。跟住毛澤東先後七次感謝日本皇軍,話無佢哋,共產黨就得唔到政權嘛!」
父:「係咩?呢個我唔知喎。」
子:「唔知就睇吓書,上吓網。毛主席咁感激人哋,都可以話係朋友啦。宜家慶祝敵人打敗朋友週年紀念呀,你話詼唔詼諧呀?」
父:「乜你咁講呀?咁你都係中國人,檢閱軍隊,顯示下實力俾人哋睇,你都應該驕傲下啩。」
子:「驕乜嘢傲?就係身為中國人先感到慚愧呀!中國宜家無軍隊呀!解放軍係共產黨嘅軍隊,唔係中國嘅軍隊呀。」
父:「咁咪一樣?中國宜家係由共產黨領導嘛!」
子:「你都痴線,香港政府夠由 689 領導啦,咁佢隻龍蝦又即係香港政府的龍蝦呀?咁等於埋你嘅龍蝦啦,笨!」
父:「你都打橫嚟講。咁中國有事,解放軍都會幫手啦!」
子:「成日話你無腦,你又唔信。係兩樣嘢嚟呀,中國有十三億人口,共產黨得八千幾萬黨員,咁即係代表咩呀?」
父:「代表咩呀?」
子:「代表大家係唔同利益囉。打親貪捉到的都係共產黨人呀。即係共產黨搵中國人嘅笨呀。你身為中國人,驕唔驕傲呀?」
父:「車,次次同你講親,你都係話大陸唔好嘅。」
子:「唔好咁講喎,大陸有好人呀喎!有記者報導黑心食物呀,不過俾人殺咗之嘛。有律師會為公義發聲呀,不過俾人捉Q晒之嘛。係街見到亞婆跌落地,仲有冇人扶呀?無?點解呀?俾人告到破晒產啦!大陸唔係無好嘢,不過俾人消滅緊之嘛!不過你唔使驚,你實唔會俾人消滅!」
聽到呢度,我真係忍唔到,笑咗出嚟!

沒有留言:

張貼留言